2020-03-04 14:17:37
Plan rada Aktiva Predmetne nastave u školskoj godini 2019./2020.
Plan rada Aktiva predmetne nastave
Aktiv predmetne nastave djeluje i radi prema nastavnom planu i programu koji se na početku svake školske godine predlaže i usvaja najprije od Aktiva, a u sklopu Godišnjeg plana i programa Osnovne škole Domašinec, Učiteljskog vijeća i Školskog odbora.
Aktiv se održava na početku školske godine, na kraju polugodišta, na kraju školske godine i prema potrebi.
Sjednica Aktiva saziva se na prijedlog Glavnog tima (voditelj Aktiva, ravnateljica škole, psiholog) ili bilo kojeg člana istog Aktiva.
Prijedlog Godišnjeg plana i programa Aktiva sadržava osnovne smjernice koje su neophodne da bi nastavni proces i aktivnosti van škole bili uspješniji.
U školskoj godini 2019./2020. voditeljica Aktiva predmetne nastave je učiteljica Vedrana Vuk Tomac, mag. paed. relig. et catech.
Aktiv učitelja predmetne nastave će na svojim sjednicama razmatrati sljedeća pitanja:
- nabava školskih knjiga, priručnika i ostalih sredstava za rad,
- formirati Godišnji plan: timski i tematski korelativno,
- u timovima planirati godišnji raspored tema, ključnih pojmova i odgojno-obrazovnih postignuća, mjesečne rasporede, oblike rada i aktivnosti;
- mjesečni timski plan;
- posebno istaknuti sadržaje, oblike rada, ključne pojmove i obrazovna postignuća za učenike s teškoćama u razvoju;
- terensku nastavu planirati kao integriranu i korelativnu cjelinu;
- timski planirati izvanučioničku nastavu, oblike slobodne nastave, korelacije, integrirani dan i integrirani pristup, tematske dane, timsku nastavu, terensku nastavu i izvanučioničku nastavu, projekte i istraživanja;
- planirati u timovima konkretnu suradnju s roditeljima i lokalnom zajednicom po mjesečnim planovima;
- izvješća sa seminara organiziranih na nivou županije;
- individualno permanentno usavršavanje učitelja:
- timski planirati i organizirati izlete, proslave, športske i književne susrete, posjete kazalištima i kino predstavama;
- ogledna predavanja;
- specifičnosti u radu s učenicima Romima,
- suradnja sa stručnjacima kompetentnim za integraciju učenika Roma i učenika s teškoćama u razvoju u redovni nastavni proces,
- organizacija stručne prakse za studente;
- praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika.
|