2020-10-02 12:04:55

Plan rada Aktiva Predmetne nastave u školskoj godini 2020./2021.

Aktiv predmetne nastave djeluje i radi prema nastavnom planu i programu koji se na početku svake školske godine predlaže i usvaja najprije od Aktiva, a u sklopu Godišnjeg plana i programa Osnovne škole Domašinec, Učiteljskog vijeća i Školskog odbora.

                Aktiv se održava na početku školske godine, na kraju polugodišta, na kraju školske godine i prema potrebi.

                Sjednica Aktiva saziva se na prijedlog Glavnog tima (voditelj Aktiva, ravnateljica škole, psiholog)  ili bilo kojeg člana istog Aktiva.

                Prijedlog Godišnjeg plana i programa Aktiva sadržava osnovne smjernice koje su neophodne da bi nastavni proces i aktivnosti van škole bili uspješniji.

                U školskoj godini 2020./2021. voditeljica Aktiva predmetne nastave je učiteljica  Vedrana Vuk Tomac, mag. paed. relig. et catech.

                Aktiv učitelja predmetne nastave će na svojim sjednicama razmatrati sljedeća pitanja:

  • nabava školskih knjiga, priručnika i ostalih sredstava za rad,
  • formirati Godišnji plan: timski i tematski korelativno,
  • u timovima planirati godišnji raspored tema, ključnih pojmova i odgojno-obrazovnih postignuća, mjesečne rasporede, oblike rada i aktivnosti;
  • mjesečni timski plan;
  • posebno istaknuti sadržaje, oblike rada, ključne pojmove i obrazovna postignuća za učenike s teškoćama u razvoju;
  • terensku nastavu planirati kao integriranu i korelativnu cjelinu;
  • timski planirati izvanučioničku nastavu, oblike slobodne nastave, korelacije, integrirani dan i integrirani pristup, tematske dane, timsku nastavu, terensku nastavu i izvanučioničku nastavu, projekte i istraživanja;
  • planirati u timovima konkretnu suradnju s roditeljima i lokalnom zajednicom po mjesečnim planovima;
  • izvješća sa seminara organiziranih na nivou županije;
  • individualno permanentno usavršavanje učitelja:
  • timski planirati i organizirati izlete, proslave, športske i književne susrete, posjete kazalištima i kino predstavama;
  • ogledna predavanja;
  • specifičnosti u radu s učenicima Romima,
  • suradnja sa stručnjacima kompetentnim za integraciju učenika Roma i učenika s teškoćama u razvoju u redovni nastavni proces,
  • organizacija stručne prakse za studente;
  • praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika;
  • dogovor oko aktivnosti vezane uz pandemiju.

 


Osnovna škola Domašinec