Datum objave: 6. siječnja 2025.
Kategorija: Vjeronaučni kutak

KAKO SI?

U sklopu projekta „Škole podrške“ održana je radionica o temeljnim emocijama s kojima smo se upoznali. Cilj radionice bio je  naučiti izražavati se o sebi i svojim osjećajima na siguran način, obogatiti svoj rječnik emocija, razumjeti uzroke svojih emocija, kao i suosjećati s emocijama drugih.

Emocije imaju značajnu ulogu u našim životima, a time i u međuljudskoj komunikaciji jer drugi

ljudi na taj način dobivaju informacije o našem unutarnjem stanju i o tome kako bismo se mogli ponašati.

Činjenica je da su emocije sastavni dio našeg postojanja i funkcioniranja. One su jednostavno tu i imaju značajnu funkciju u našim životima.

Od emocija ne možemo pobjeći niti ih možemo maknuti iz svoga tijela. One su uvijek tu. No, ono što možemo je naučiti kakve sve postoje te kako upravljati njima. A njima možemo upravljati tek kad ih prihvatimo. Tada možemo pronaći neka nova rješenja za to kako si pomoći. Prihvaćanjem emocija i naših stanja brinemo o sebi, ali i možemo lakše izreći drugome kako se osjećamo, zašto se tako osjećamo i što bismo željeli. No, da bismo znali tražiti podršku ili jasnije izraziti sebe i što nam je potrebno, trebamo znati svu njihovu širinu. Jer što jasnije znamo kako se osjećamo, to je veća mogućnost da imenujemo i prihvatimo tu emociju, pa onda pronađemo produktivne načine njezina izražavanja i upravljanja.

Pročitajte još

Obavijest o drugom dijelu zimskih praznika

Obavijest o drugom dijelu zimskih praznika

Poštovani roditelji, skrbnici i udomitelji! obavještavamo vas da nam od ponedjeljka, 24. veljače 2025. do petka, 28. veljače 2025. slijedi drugi dio zimskog odmora za učenike. Učenici se vraćaju na nastavu u ponedjeljak, 3. ožujka 2025., predmetna nastava kreće...

Prometna učilica

Prometna učilica

Naša škola ove je godine sudjelovala u državnom natjecanju u poznavanju prometnih propisa pod nazivom "Prometna učilica". Na razini škole sudjelovalo je više od 20 učenika. Najbolji rezultat na školskoj razini ostvarila je učenica 4.c razreda, Tena Halić. "Prometna...

Skip to content