Datum objave: 6. siječnja 2025.
Kategorija: Vjeronaučni kutak

KAKO SI?

U sklopu projekta „Škole podrške“ održana je radionica o temeljnim emocijama s kojima smo se upoznali. Cilj radionice bio je  naučiti izražavati se o sebi i svojim osjećajima na siguran način, obogatiti svoj rječnik emocija, razumjeti uzroke svojih emocija, kao i suosjećati s emocijama drugih.

Emocije imaju značajnu ulogu u našim životima, a time i u međuljudskoj komunikaciji jer drugi

ljudi na taj način dobivaju informacije o našem unutarnjem stanju i o tome kako bismo se mogli ponašati.

Činjenica je da su emocije sastavni dio našeg postojanja i funkcioniranja. One su jednostavno tu i imaju značajnu funkciju u našim životima.

Od emocija ne možemo pobjeći niti ih možemo maknuti iz svoga tijela. One su uvijek tu. No, ono što možemo je naučiti kakve sve postoje te kako upravljati njima. A njima možemo upravljati tek kad ih prihvatimo. Tada možemo pronaći neka nova rješenja za to kako si pomoći. Prihvaćanjem emocija i naših stanja brinemo o sebi, ali i možemo lakše izreći drugome kako se osjećamo, zašto se tako osjećamo i što bismo željeli. No, da bismo znali tražiti podršku ili jasnije izraziti sebe i što nam je potrebno, trebamo znati svu njihovu širinu. Jer što jasnije znamo kako se osjećamo, to je veća mogućnost da imenujemo i prihvatimo tu emociju, pa onda pronađemo produktivne načine njezina izražavanja i upravljanja.

Pročitajte još

Školske olimpijske igre

Školske olimpijske igre

Dana 26. rujna 2025. godine u našoj školi održale su se Školske olimpijske igre povodom Europskog tjedna sporta u sportskoj dvorani NK Dinamo Domašinec. Sve nazočne pozdravio je ravnatelj škole Dario Šincek te je svim ekipama zaželio puno uspjeha u igrama. Nakon toga...

EDUKACIJA O VOĆU I POVRĆU U OŠ DOMAŠINEC

EDUKACIJA O VOĆU I POVRĆU U OŠ DOMAŠINEC

U ponedjeljak, 22. rujna 2025., u Osnovnoj školi Domašinec održana je edukacija o važnosti voća i povrća u svakodnevnoj prehrani. Predavanje je vodio Daniel Gavran, a sudjelovali su učenici 5.a, 7.b, 8.a i 8.b razreda.Kroz 45 minuta interaktivnog predavanja učenici su...

Skip to content