Datum objave: 23. siječnja 2025.
Kategorija: Vjeronaučni kutak

LEDOLOMCI ZA OPUŠTANJE

U sklopu projekta Škole podrške prošle smo se srijede opustili uz razne igre ledolomaca. Ledolomci
su pitanja ili igre ili bilo koja vrsta aktivnosti koja će učenicima olakšati međusobno zagrijavanje. U
školi se razbijači leda koriste za energiju učenika, pomažu im da se povežu i poboljšaju suradnju i
pažnju na nastavi.
Ledolomac su također vježbe i aktivnosti koje imaju primarni cilj pomoći članovima skupine da se
međusobno upoznaju, da se osjećaju ugodno dok rade zajedno i da povećaju razinu energije
u razredu. Postoji dosta literature koja opisuje ledolomce i igre koje se mogu koristiti u radu skupine
kako bi povećali interes i započeli rad. Ima ledolomaca koji su namijenjeni samo za mlade (učenike),
ali ima ledolomaca koji su prikladni za odrasle (profesori na seminarima). Mogu se koristiti na
početku rada skupine, a mogu i tijekom, kada je potrebno poboljšati sudjelovanje i interakciju
sudionika.
Ledolomac je jedna od metoda koja se koristi na početku ili na kraju sata, ali ako je dobro razradite
može se odigravati i cijeli školski sat. Sve ovisi o tome što se radi i želi postići. Ledolomac je aktivnost
slobodnog generiranja mnogih ideja o nekoj temi, u početku lišena kritičke suzdržanosti. Postoji
bezbroj pitanja koja možete koristiti u metodi ledolomca. Neki od ledolomaca koje smo koristili su:

Lanac riječi
Igru lanca riječi možda znate iz školskih dana. U ovoj igri riječi igrači moraju smisliti riječi koje počinju
slovom kojim je prethodna riječ završila. Riječi se moraju podudarati ne samo sa slovima već i s
dotičnom kategorijom. Dakle, ako jedna osoba kaže riječ “lav” (kategorija “životinje”), sljedeća osoba
mora izgovoriti riječ koja počinje s “n” i spada u kategoriju “životinje”, kao što je “noctule”. Jedina su
dva pravila: (1) Imate pet sekundi da smislite ime. (2), Ne ponavljajte riječi u istoj igri.

Dvije istine, jedna laž
Dvije istine, jedna laž je sjajna igra za razbijanje leda i početak razgovora. Cilj igre je otkriti koje su
izjave o nekoj osobi ispravne, a koje pogrešne. Svi igrači raspoređuju se u krug. Tada svi razmišljaju o
tri činjenice o sebi, na primjer: “Kad sam imao dvije godine, pao sam s perilice i slomio ruku”. Jedna
od tri izjave mora biti laž.

Čija je to priča?
U ovoj igri morate pogoditi koja priča kojoj osobi pripada. Na početku svi u grupi napišu malu priču ili
događaj iz svog života.
Na primjer: “Kad sam imao deset godina, pronašao sam ježa na ulici i želio sam ga vratiti u šumu. Kad
sam ga pokušao uloviti, ugrizao me za prst i morao sam u bolnicu.”
Sve se priče zatim stavljaju u kutiju. U svakom krugu jedna osoba crta papir i čita tekst. Tada on / ona
mora odlučiti čija bi to priča mogla biti. Osoba ima dva pokušaja da pronađe pravu osobu. Nakon
drugog pokušaja otkriva se kome priča pripada.

Pročitajte još

Obavijest o drugom dijelu zimskih praznika

Obavijest o drugom dijelu zimskih praznika

Poštovani roditelji, skrbnici i udomitelji! obavještavamo vas da nam od ponedjeljka, 24. veljače 2025. do petka, 28. veljače 2025. slijedi drugi dio zimskog odmora za učenike. Učenici se vraćaju na nastavu u ponedjeljak, 3. ožujka 2025., predmetna nastava kreće...

Prometna učilica

Prometna učilica

Naša škola ove je godine sudjelovala u državnom natjecanju u poznavanju prometnih propisa pod nazivom "Prometna učilica". Na razini škole sudjelovalo je više od 20 učenika. Najbolji rezultat na školskoj razini ostvarila je učenica 4.c razreda, Tena Halić. "Prometna...

Skip to content