Datum objave: 6. siječnja 2025.

Obavijest roditeljima, skrbnicima, udomiteljima, učenicima i svim ostalim korisnicima škole – Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Temeljem Odluke o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koju je izdalo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, (KLASA: 602-01/24-01/00527; URBROJ: 533-05-25-0003) od 2. siječnja 2025. godine:

od 7. siječnja 2025. godine školske ustanove dužne su poduzeti korake zaštite učenika i zaposlenika koje uključuju obvezu zaključavanja svih ulaza u ustanovu.

Sukladno tome šaljemo sljedeću obavijest:

Učenici

Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, bit će zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. U svrhu ulaska ili izlaska učenika u školsku ustanovu, vrata će biti otključana 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave sukladno organizaciji rada pojedine školske ustanove.

Tijekom malog i velikog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.

Eventualne slobodne sate učenici mogu provesti u dnevnim boravcima škole ili knjižnici škole.

Izlazak iz škole predviđen je za potrebe nastavnog procesa bit će isključivo u pratnji učitelja.

Učenici koji dolaze kasnije na nastavu u školu će ući tako da prvo pozvone na zvono na ulazu u školu, a zatim će im zaposlenik škole otvoriti vrata.

Kratkotrajna izbivanja iz škole NEĆE biti dozvoljena, zato molimo roditelje učenika koji imaju nastavu i u drugoj smjeni (izborna nastava, izvannastavne aktivnosti, dopunska nastava, dodatna nastava) da im unaprijed osiguraju okrjepu (prije dolaska na redovnu nastavu).

Jedini ulaz u školu bit će glavni ulaz u školu.

Roditelji i sve ostale stranke

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava zaposlenik na ulazu u školsku ustanovu.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored primanja koji je objavljen na web stranici škole.

Roditelj koji se najavio i dogovorio termin kod zaposlenika škole, ili je bio pozvan od strane škole, dolazi u točno dogovoreno vrijeme. Na ulazu u školu će ga dočekati zaposlenik škole s kojim je sastanak dogovoren. Nakon odrađenog sastanka roditelj izlazi iz škole u pratnji zaposlenika s kojim je razgovor obavljen. 

Zaposlenik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom te upisati u za to predviđenu evidenciju. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školu.

U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.

Svi posjetitelji koji nisu zaposlenici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Zaposlenici škole

U početnoj fazi svi zaposlenici škole ulazit će u školu pozivom prema tajništvu škole (040/863-106) ili će pozvoniti na zvono na ulazu u školu nakon čega će im vrata otvoriti već prisutni zaposlenik u školi. Trenutno se radi na digitalno tehnološkom rješenju ulaza kako bi zaposlenici koji ne dolaze na prve satove mogli nesmetano ulaziti u školu.

Dežurni učitelji dužni su biti u školi pola sata prije početka nastave te pojačano dežurati na hodnicima tijekom odmora.

Protokoli za Područnu školu Florijana Andrašeca Dekanovec i Područnu školu Turčišće isti su kao i onaj za matičnu školu s izuzetkom ulaza zaposlenika u školu (koristi se samo zvono) i boravka učenika u školskom dvorištu tijekom velikog odmora pod nadzorom učitelja.

Svaka daljnja izmjena (kojih će zasigurno biti zbog tehničkih i sigurnosnih promjena na samim vratima škole) i promjena bit će objavljena na našim web stranicama škole i društvenim mrežama. 

Molimo sve roditelje, skrbnike, udomitelje te vanjske korisnike da imaju razumijevanja za novi režim ulaska i kretanja po školskim prostorima te da poštuju nova pravila kako bismo zajedničkom suradnjom, kao i do sada, napravili sve da učenici i zaposlenici škole svoje vrijeme u školi provode u sigurnom i ugodnom okruženju.

 Ravnateljica škole:

Martina Kivač, mag. theol.

Pročitajte još

Nova stabalca u školskom dvorištu OŠ Domašinec

Nova stabalca u školskom dvorištu OŠ Domašinec

U sklopu projekta „Biciklom do zdravlja“ koji provode učenici 4.a razreda zajedno s učiteljicom Šteficom Marodi Hatlak, ostvarili su još jedan zacrtan zadatak, posadili su 4 nova stabalca u školsko dvorište. Cilj je dodatno oplemeniti školsko okruženje s ciljem...

Skip to content