Datum objave: 6. siječnja 2025.

Obavijest roditeljima, skrbnicima, udomiteljima, učenicima i svim ostalim korisnicima škole – Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Temeljem Odluke o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koju je izdalo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, (KLASA: 602-01/24-01/00527; URBROJ: 533-05-25-0003) od 2. siječnja 2025. godine:

od 7. siječnja 2025. godine školske ustanove dužne su poduzeti korake zaštite učenika i zaposlenika koje uključuju obvezu zaključavanja svih ulaza u ustanovu.

Sukladno tome šaljemo sljedeću obavijest:

Učenici

Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, bit će zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. U svrhu ulaska ili izlaska učenika u školsku ustanovu, vrata će biti otključana 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave sukladno organizaciji rada pojedine školske ustanove.

Tijekom malog i velikog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.

Eventualne slobodne sate učenici mogu provesti u dnevnim boravcima škole ili knjižnici škole.

Izlazak iz škole predviđen je za potrebe nastavnog procesa bit će isključivo u pratnji učitelja.

Učenici koji dolaze kasnije na nastavu u školu će ući tako da prvo pozvone na zvono na ulazu u školu, a zatim će im zaposlenik škole otvoriti vrata.

Kratkotrajna izbivanja iz škole NEĆE biti dozvoljena, zato molimo roditelje učenika koji imaju nastavu i u drugoj smjeni (izborna nastava, izvannastavne aktivnosti, dopunska nastava, dodatna nastava) da im unaprijed osiguraju okrjepu (prije dolaska na redovnu nastavu).

Jedini ulaz u školu bit će glavni ulaz u školu.

Roditelji i sve ostale stranke

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava zaposlenik na ulazu u školsku ustanovu.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored primanja koji je objavljen na web stranici škole.

Roditelj koji se najavio i dogovorio termin kod zaposlenika škole, ili je bio pozvan od strane škole, dolazi u točno dogovoreno vrijeme. Na ulazu u školu će ga dočekati zaposlenik škole s kojim je sastanak dogovoren. Nakon odrađenog sastanka roditelj izlazi iz škole u pratnji zaposlenika s kojim je razgovor obavljen. 

Zaposlenik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom te upisati u za to predviđenu evidenciju. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školu.

U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.

Svi posjetitelji koji nisu zaposlenici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Zaposlenici škole

U početnoj fazi svi zaposlenici škole ulazit će u školu pozivom prema tajništvu škole (040/863-106) ili će pozvoniti na zvono na ulazu u školu nakon čega će im vrata otvoriti već prisutni zaposlenik u školi. Trenutno se radi na digitalno tehnološkom rješenju ulaza kako bi zaposlenici koji ne dolaze na prve satove mogli nesmetano ulaziti u školu.

Dežurni učitelji dužni su biti u školi pola sata prije početka nastave te pojačano dežurati na hodnicima tijekom odmora.

Protokoli za Područnu školu Florijana Andrašeca Dekanovec i Područnu školu Turčišće isti su kao i onaj za matičnu školu s izuzetkom ulaza zaposlenika u školu (koristi se samo zvono) i boravka učenika u školskom dvorištu tijekom velikog odmora pod nadzorom učitelja.

Svaka daljnja izmjena (kojih će zasigurno biti zbog tehničkih i sigurnosnih promjena na samim vratima škole) i promjena bit će objavljena na našim web stranicama škole i društvenim mrežama. 

Molimo sve roditelje, skrbnike, udomitelje te vanjske korisnike da imaju razumijevanja za novi režim ulaska i kretanja po školskim prostorima te da poštuju nova pravila kako bismo zajedničkom suradnjom, kao i do sada, napravili sve da učenici i zaposlenici škole svoje vrijeme u školi provode u sigurnom i ugodnom okruženju.

 Ravnateljica škole:

Martina Kivač, mag. theol.

Pročitajte još

Sretan Uskrs svima!

Sretan Uskrs svima!

Dragi roditelji, skrbnici, udomitelji i djeco, u ovo posebno uskrsno vrijeme, želimo vam obilje mira, ljubavi i radosti. Neka vam Uskrs donese svjetlost nade, snagu zajedništva i toplinu obitelji. Hvala vam na svemu što svakoga dana nesebično dajete – ljubav, brigu i...

Dvanojst meseci – nagrađena pjesma Lorene Kovač

Dvanojst meseci – nagrađena pjesma Lorene Kovač

U sklopu literarnog natječaja „Odjeci“ Naklade Ljevak nagrađena je učenica naše škole Lorena Kovač sa svojom pjesmom na kajkavskom narječju „Dvanoajst meseci“ te je odabrana kao najuspješniji rad za Međimursku županiju. Ovaj natječaj se provodi svake godine kao...

Skip to content