Osnovna škola Domašinec

Terenska nastava učenika 4. razreda u Zagreb

Autor: Tatjana Pintarić, 12. 10. 2014.

Kako bi u neposrednoj stvarnosti vidjeli i doživjeli sve ono o čemu su učili u nastavi Prirode i društva, za učenike četvrtih razreda naše škole redovito se organizira terenska nastava u Zagreb, glavni grad Republike Hrvatske.
I ovogodišnja generacija četvrtaša imala je priliku u pratnji svojih učiteljica (S. Hrgović, T. Pintarić, M. Novak) razgledati Zagreb i  upoznati njegove kulturne i povijesne znamenitosti.
Što su sve vidjeli i kakvi su im dojmovi ostali,  možete pogledati na fotografijama i pročitati u učeničkim izvješćima u nastavku.

Terenska nastava u Zagreb

Izvješćivanje o obavljenom zadatku

2.listopada u 7 sati krenuo je autobus na našu terensku nastavu u Zagreb. Autobus je vozio autocestom. U autobusu smo se svi zabavljali igrajući igre  i slično.Na putu smo imali pauzu u kojoj smo mogli pojesti nešto ili popiti.Nakon kratke pauze, krenuli smo dalje prema Zagrebu
           Oko 9 sati stigli smo na Kaptol, tu nas je zadivila velika katedrala. Kad smo ušli u katedralu , vidjeli smo veliki oltar i razne svete kipove. Čuli smo priču o blaženom Alojziju Stepincu. Kad smo cijelu katedralu razgledali, otišli smo do Manduševca i do Trga bana Jelačića.Čuli smo priču o djevojci  Mandi i o vitezu   koji je došao iz bitke i zamolio Mandu „Mando,dušo zagrabi  vode“. Čuli smo da je od riječi „Mando,dušo“ došla riječ Manduševac.O banu  Jelačiću smo  čuli da je Međimurje spasio od vlasti Mađara. Krenuli smo dalje. Došli smo do tržnice Dolac.Odmah sam primijetila da je to tržnica iz filma  „Vlak u snijegu“. Tamo smo vidjeli  kip kumice  koje  nosi košaru na glavi.Zadivila me priča o ženama koje su nosile košaru pune stvari za tržnicu. Krenuli smo dalje. Došli smo na  Krvavi most. Saznali smo da su se na Krvavom  mostu  vodile bitke u 13.stoljeću. Zbog  krvi prolivene na mostu, most su nazvali Krvavi most .Došli smo do Kamenitih vrata.Tamo  nam je vodič ispričao zanimljivu priču, kojoj smo se svi čudili. Šetali  smo se do Gornjeg grada. Posjetili smo Sabor  i prisustvovali  sjednici.Tamo smo vidjeli  saborske zastupnike  kako raspravljaju  o nekom zakonu.
          Krenuli smo dalje. Došli smo do  kule Lotršćak.Vodič  nam je rekao da u 12 sati ovdje opali grički top. Bilo je 15 minuta do 12 sati. Odlučili smo pričekati da  opali grički. Kad je grički top, opalio, to je bilo tako glasno da mi je i kasnije zvonilo u ušima. Krenuli smo dalje do uspinjače. Pošto smo mi bili u Gornjem gradu, spustili smo se u Donji grad. Moram priznati, to je bilo zanimljivo i voljela bih to ponoviti. Šetali smo Ilicom (najdužom ulicom u Zagrebu). Ušli smo u Tehnički muzej, ali smo prije imali malu užinu. Ušli smo u planetarij. Tamo smo vidjeli 2500 zvijezda.Tamo smo saznali da je to mali dio neba. Ja sam se začudila i zapitala koliko je onda veliko nebo? U Tehničkom muzeju smo saznali kakva su sva vatrogasna vozila i odijela postojala. Šetali smo  u rudniku. Priznajem, bilo me je malo strah, ali sam bila i uzbuđena.Zatim smo otišli  u Školski muzej.Tamo je bilo jako zanimljivo jer smo sjedili u starim klupama i slušali zanimljivosti o staroj školi. Šetali smo još malo po muzeju, ali onda smo morali krenuti na Medvedgrad. Kad smo došli na cestu koja vodi na Medvedgrad i vidjeli smo da je cesta zatvorena .Čuli smo da je zatvorena zato jer se neki autobus prevrnuo.
               Krenuli smo kući, ali prije toga u MC Donalds. Tamo smo se najeli i krenuli kući. Doma smo stigli u 19,30.Voljela bih sve to ponoviti.

Ema Mučić, 4.b

uz projekt ovdje.

NAŠE AKCIJE

TRAJNE AKCIJE

Sakupljanje čepova od plastičnih boca za Udrugu oboljelih od leukemije i limfoma

Sakupljanje plastičnih boca za projekt BOK

Sakupljanje starog papira

POVREMENE AKCIJE

Sakupljanje potrebnih stvari za azil "Prijatelji"

Sakupljanje stare odjeće za socijalnu zadrugu "Humana Nova"

Sakupljanje higijenskih i prehrambenih potrepština za socijalnu samoposlugu u Vukovaru

Akcija "Za 1000 radosti" Hrvatskog Caritasa

Akcija "Solidarnost na djelu" Hrvatskog Crvenog križa

Obilježavanje Dana kruha i zahvalnosti u suradnji s župom i lokalnom zajednicom

Božićni sajam u suradnji s udrugom žena "Potočnica"

PŠ Dekanovec

PŠ Turčišće

Ispis statistike od 16. 9. 2012.

Osnovna škola Domašinec / Marka Kovača 1, HR-40318 Domašinec / os-domasinec.skole.hr / ured@os-domasinec.skole.hr